VI. Rozbor výsledků činnosti
1. Kresba a její rozbor
kresba se dá hodnotit u dětí do 12 let nebo u mentálně postižených lidí či u lidí, kteří s vámi nekomunikují (autisté)
nejčastěji se používá téma – rodina, lidská figura
většinou u dětí, které jsou zneužívány
hodnotí se:
1. prostorové uspořádání
rozmístění
schizofrenik – snaha vyplnit celý prostor
2. velikost
nejistý – malý obrázek dole
3. plynulost čar
tlak na tužku
nejistý – neplynulá čára
4. barevnost
nejprve si musím udělat test, které barvy dítě upřednostňuje a pak teprve hodnotit
malé děti – spíše teplejší barvy
5. obsahová náplň
6. držení tužky
2. Výsledky práce
zručnost
detail
literární pokusy
hudební díla
3. Rozbory školních prací
školní sešity
porovnání školní práce s domácí